MVG i uppsittning

Kom upp och gjorde iordning nästan direkt, var tomt i ridhuset och ville få lite bättre pass än igår. Mamma hade fixat allt eftersom jag inte mådde så bra och kände mig hängig. Började att gå lite i ridhuset, mamma lekte "klumpfot" på läktaren som många ofta är...klampade i trappan, flaxade med sittunderlag och hoppade runt. Han tycket det var lite läskigt men överlevde utan att hoppa ur skinnet.

Satt upp mitt i ridhuset, m stog bara framför utan att hålla i och han bara stog där, prinsen <3
Han var ganska avslappnad men ryckte lite i munnen och var lite stretig. Iofs så orkade jag inte rida helt som det kan väl vara en ursäkt. Gick mycket bättre än igår åtminstonde så jag får vara nöjd. Satt av mitt i passet och hoppade upp sen, helt själv mitt i ridhuset, har bara suttit upp helt själv en gång förut när ingen var i närheten och det var i ett hörn när jag var lite busig ;) Han stog helt stilla och var super duktig, så stolt! Red vidare och avslutade, blev ordentligt lång och låg som jag vill ha han när jag travar av. Satt av igen och la på täcket och tog på jackan och satt upp på samma sätt igen, lika duktig igen.

Han får helt klart MVG i uppsittning idag, prinsen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0